301 00 Plzeň
Na závěr máme společné srovnání mezi maturanty, studenty a učiteli s ohledem na jednotlivé technologie spojené s fenoménem 4.0 a vztah k nim.
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS1. Komplexní srovnání – Internet věcí
Pozn.: Na = 1490, Nb = 1416, Nc = 1998, Nd = 1198, Ne = 1142, Nf = 1134.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS2. Komplexní srovnání – Internet služeb
Pozn.: Na = 1012, Nb = 983, Nc = 934, Nd = 908, Ne = 860, Nf = 847.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS3. Komplexní srovnání – Internet lidí
Pozn.: Na = 1012, Nb = 1010, Nc = 995, Nd = 996, Ne = 980, Nf = 950.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS4. Komplexní srovnání – Nositelné technologie
Pozn.: Na = 1488, Nb = 1370, Nc = 1138, Nd = 1142, Ne = 1101, Nf = 1091.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS5. Komplexní srovnání – Umělá inteligence
Pozn.: Na = 1489, Nb = 1366, Nc = 1165, Nd = 1134, Ne = 1100, Nf = 1074.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS6. Komplexní srovnání – Virtuální realita
Pozn.: Na = 1488, Nb = 1390, Nc = 1096, Nd = 1060, Ne = 1042, Nf = 1011.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS7. Komplexní srovnání – Robotizace
Pozn.: Na = 1489, Nb = 1375, Nc = 1254, Nd = 1223, Ne = 1171, Nf = 1138.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS8. Komplexní srovnání – 3D tisk
Pozn.: Na = 1489, Nb = 1405, Nc = 1243, Nd = 1205, Ne = 1149, Nf = 1109.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS9. Komplexní srovnání – podle Nezná / Zná
Pozn.: N1 = 1490, N2 = 1012, N3 = 1012, N4 = 1488, N5 = 1488, N6 = 1489, N7 = 1489, N8 = 1489.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS10. Komplexní srovnání – podle Nepoužívá / Používá
Pozn.: N1 = 1416, N2 = 983, N3 = 1010, N4 = 1370, N5 = 1366, N6 = 1390, N7 = 1385, N8 = 1405.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS11. Komplexní srovnání – podle Nerozšířený / Rozšířený
Pozn.: N1 = 1198, N2 = 934, N3 = 995, N4 = 1138, N5 = 1165, N6 = 1096, N7 = 1254, N8 = 1243.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS12. Komplexní srovnání – podle Zlý / Dobrý
Pozn.: N1 = 1195, N2 = 908, N3 = 996, N4 = 1142, N5 = 1142, N6 = 1134, N7 = 1223, N8 = 1205.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS13. Komplexní srovnání – podle Slabý / Silný
Pozn.: N1 = 1142, N2 = 860, N3 = 980, N4 = 1101, N5 = 1100, N6 = 1042, N7 = 1171, N8 = 1149.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ a Učitelé
KS14. Komplexní srovnání – podle Pasivní / Aktivní
Pozn.: N1 = 1134, N2 = 847, N3 = 950, N4 = 1091, N5 = 1071, N6 = 1011, N7 = 1138, N8 = 1109.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas