301 00 Plzeň
Na závěr máme komplexní srovnání mezi maturanti SŠ, studenti ZČU a učiteli.
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
VR1. Srovnání – Virtuální realita podle – Nezná / Zná
Pozn.: N = 1488.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
VR2. Srovnání – Virtuální realita podle – Nepoužívá / Používá
Pozn.: N = 1390.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
VR3. Srovnání – Virtuální realita podle – Nerozšířený / Rozšířený
Pozn.: N = 1096.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
VR4. Srovnání – Virtuální realita podle – Zlý / Dobrý
Pozn.: N = 1060.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
VR5. Srovnání – Virtuální realita podle – Slabý / Silný
Pozn.: N = 1042.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
VR6. Srovnání – Virtuální realita podle – Pasivní / Aktivní
Pozn.: N = 1011.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
RO1. Srovnání – Robotizace podle – Nezná / Zná
Pozn.: N = 1489.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
RO2. Srovnání – Robotizace podle – Nepoužívá / Používá
Pozn.: N = 1375.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
RO3. Srovnání – Robotizace podle – Nerozšířený / Rozšířený
Pozn.: N = 1254.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
RO4. Srovnání – Robotizace – Zlý / Dobrý
Pozn.: N = 1223.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
RO5. Srovnání – Robotizace – Slabý / Silný
Pozn.: N = 1171.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
RO6. Srovnání – Robotizace podle – Pasivní / Aktivní
Pozn.: N = 1138.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
TI1. Srovnání – 3D tisk podle – Nezná / Zná
Pozn.: N = 1489.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
TI2. Srovnání – 3D tisk podle – Nepoužívá / Používá
Pozn.: N = 1405.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
TI3. Srovnání – 3D tisk podle – Nerozšířený / Rozšířený
Pozn.: N = 1243.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
TI4. Srovnání – 3D tisk podle – Zlý / Dobrý
Pozn.: N = 1205.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
TI5. Srovnání – 3D tisk podle – Slabý / Silný
Pozn.: N = 1149.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas
Studenti ZČU, Maturanti SŠ, Učitelé a Průmysl
TI6. Srovnání – 3D tisk podle – Pasivní / Aktivní
Pozn.: N = 1109.
Autoři: Jan Váně, František Kalvas