301 00 Plzeň
A6: Měsíční útrata za potraviny
Částka utracená za potraviny
Pozn.: (N = 184,4)
68,5 % dotazovaných utrácí měsíčně za farmářské potraviny do 1 000Kč
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny
Částka utracená za farmářské potraviny
Pozn.: (N = 184,4)
68,5 % dotazovaných utrácí měsíčně za farmářské potraviny do 1 000Kč
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, Muž)
Částka utracená za potraviny u mužů
Pozn.: (N = 71,0)
Podle 44,5 % dotazovaných mužů utrácí jejich domácnosti za potraviny
2 501-5 000Kč měsíčně. 3,3 % domácností utrácí nad 10 000Kč
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, Žena)
Částka utracená za potraviny u žen
Pozn.: (N = 113,4)
Podle 34,1 % dotazovaných žen utrácí jejich domácnosti za potraviny
2 501-5 000Kč. 4,4 % utratí nad 10 000Kč
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, Muž)
Částka utracená za farmářské potraviny u mužů
Pozn.: (N = 71)
69,6 % dotazovaných mužů utrácí za farmářské potraviny do 1 000Kč měsíčně
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, Žena)
Částka utracená za farmářské potraviny u žen
Pozn.: (N = 113,4)
67,8 % dotazovaných žen utrácí za farmářské potraviny do 1 000Kč
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO1)
Částka utracená za potraviny UMO1
Pozn.: (N = 62)
Obyvatelé městské části UMO1 nejčastěji na nákup potravin vynakládají 2 501-5 000 Kč měsíčně (40 %)
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO2)
Částka utracená za potraviny UMO2
Pozn.: (N = 41,9)
Obyvatelé městské části UMO2 nejčastěji na nákup potravin vynakládají 5 001-7500 Kč měsíčně (44 %)
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, UMO1)
Částka utracená za farmářské potraviny UMO1
Pozn.: (N = 62)
V městské části UMO1 utrácí za farmářské potraviny 68 % dotázaných do 1 000Kč. Nad 2 501 Kč utrácí 8,0 % dotázaných
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, UMO2)
Částka utracená za farmářské potraviny UMO2
Pozn.: (N = 41,9)
V městské části UMO2 utrácí za farmářské za potraviny 70 % dotázaných do 1 000Kč. Nad 2 501 Kč utrácí 2,0 % dotázaných
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO3)
Částka utracená za potraviny UMO3
Pozn.: (N = 50,9)
Obyvatelé městské části UMO3 nejčastěji vynakládají na nákup potravin 2 501-5 000 Kč měsíčně (35,7 %) a stejně tak 35,7 % výdajů se pohybuje v intervalu 5001-7500 Kč
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO4)
Částka utracená za potraviny UMO4
Pozn.: (N = 29,7)
Obyvatelé městské části UMO4 nejčastěji vynakládají na nákup potravin 2 501-5 000 Kč měsíčně (41,2 %)
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, UMO3)
Částka utracená za farmářské potraviny UMO3
Pozn.: (N = 50,9)
V městské části UMO3 utrácí za farmářské potraviny 69 % dotázaných do 1 000Kč. Nad 2 501 Kč utrácí 9,5 % dotázaných
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, UMO4)
Částka utracená za farmářské potraviny UMO4
Pozn.: (N = 29,7)
V městské části UMO4 utratí za farmářské potraviny 66,7 % dotázaných do 1 000Kč. Nad 2 501 Kč utrácí 15,7 % dotázaných
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, 18-29)
Částka utracená za potraviny 18-29 let
Pozn.: (N = 22)
Největší podíl ve věkové kategorii 18-29 let tvoří ti, co utrácí za potraviny v intervalu 2 501-5 000 Kč měsíčně (46,5 %)
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, 30-44)
Částka utracená za potraviny 30-44 let
Pozn.: (N = 69,7)
Největší podíl ve věkové kategorii 30-44let tvoří ti, co utrácí za potraviny v intervalu 5 001-7 500 Kč měsíčně (45,5 %)
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, 18-29)
Částka utracená za farmářské potraviny 18-29 let
Pozn.: (N = 22)
57,4 % dotázaných ve věkové kategorii 18-29let utrácí za farmářské potraviny měsíčně do 1 000 Kč
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, 30-44)
Částka utracená za farmářské potraviny 30-44 let
Pozn.: (N = 69,7)
59,7 % dotázaných ve věkové kategorii 30-44let utrácí za farmářské potraviny do měsíčně do 1 000 Kč
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, 45-64)
Částka utracená za potraviny 45-64 let
Pozn.: (N = 61,9)
Největší podíl ve věkové kategorii 45-64 let tvoří ti, co utrácí za potraviny v intervalu 2 501-5 000 Kč měsíčně (38,9 %)
A6: Měsíční útrata za potraviny (%, 65-79)
Částka utracená za potraviny 65-79 let
Pozn.: (N = 30,9)
Největší podíl ve věkové kategorii 65-79 let tvoří ti, co utrácí za potraviny v intervalu 2 501-5 000 Kč měsíčně (58,2 %)
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, 45-64)
Částka utracená za farmářské potraviny 45-64 let
Pozn.: (N = 61,9)
70,1 % dotázaných ve věkové kategorii 45-64 let utrácí za farmářské potraviny do 1 000 Kč. Nad 2 501 Kč utrácí 9,6 % dotázaných
A7: Měsíční útrata za farmářské potraviny (%, 65-79)
Částka utracená za farmářské potraviny 65-79 let
Pozn.: (N = 30,9)
93,3 % dotázaných ve věkové kategorii 65-79 let utrácí za farmářské potraviny do 1 000 Kč. Nikdo neutrácí nad 2 501 Kč
A8 – A11: Souhlas s výroky (%)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 184,4)
Nejvíce dotazovaných vyjádřilo spokojenost („zcela“ a „spíše“) s kvalitou zboží (97,1 %). Obecně lze pozorovat vysokou míru spokojenosti, kterou vyjadřují ti, co farmářské produkty nakupují
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, Muž)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (dle pohlaví – Muž)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 71,0)
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, Žena)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (dle pohlaví – Žena)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 113,4)
V případě kategorie „zcela souhlasím“ muži i ženy tento formát souhlasu vyslovili v případě dostupnosti prodejních míst (55,1 % u mužů vs. 63,4 % u žen)
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, UMO1)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (UMO1)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 62,0)
96 % dotázaných z městské části UMO1 vyjádřilo spokojenost („zcela“+„spíše“) s prodejní dobou a kvalitou zboží
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, UMO2)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (UMO2)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 41,9)
Nejvíce dotazovaných vyjádřilo spokojenost („zcela“ a „spíše“) s kvalitou zboží (97,1 %). Obecně lze pozorovat vysokou míru spokojenosti, kterou vyjadřují ti, co farmářské produkty nakupují
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, UMO3)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (UMO3)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 50,9)
97,6 % dotázaných z městské části UMO3 vyjádřilo nejčastěji spokojenost s kvalitou nabízeného zboží
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, UMO4)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (UMO4)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 29,7)
96,1 % z dotázaných z městské části UMO4 vyjádřilo rovněž nejčastěji spokojenost s kvalitou nabízeného zboží
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, 18-29 let)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (18 – 29 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 22,0)
27,7 % dotazovaných ve věkové kategorii 18-29 let uvedlo „spíše nesouhlas“ v případě prodejní doby farmářských produktů
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, 30 – 44 let)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (30 – 44 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 69,7)
17,8 % dotazovaných ve věkové kategorii 30-44 let uvedlo „spíše nesouhlas“ v případě dostupnosti prodejních míst
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, 45 – 64 let)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (45 – 64 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 61,9)
62,2 % dotazovaných ve věkové kategorii 45-64 let vyjádřilo „absolutní“ souhlas s dostupností prodejních míst
A8 – A11: Souhlas s výroky (%, 65 – 79 let)
Hodnocení současné podoby prodeje farmářských produktů (65 – 79 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 30,9)
Naopak dotázaní z věkové kategorii 65-79 let vyjádřilo „absolutní“ souhlas s vyhovující prodejní dobou (62,1 %)