301 00 Plzeň
C1: Zájem o širší sortiment
Zájem o širší sortiment v městské tržnici
Pozn.: (N = 400,0)
Pokud sloučíme kategorie „určitě ano“ a „spíše ano“, zjistíme, že 81,7% jedinců má zájem, aby v tržnici bylo možné nakoupit širší sortiment farmářských potravin
C1: Zájem o širší sortiment (%, Muž)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (dle pohlaví – muž)
Pozn.: (N = 126,4)
C1: Zájem o širší sortiment (%, Žena)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (dle pohlaví – žena)
Pozn.: (N = 202,1)
Muži (82,1 %) a ženy (81,2 %) vyjadřovali téměř obdobný souhlas (sloučení „určitě ano“ a „spíše ano“) na otázku, zda chtějí, aby v tržnici bylo možné nakoupit širší sortiment
C1: Zájem o širší sortiment (%, UMO1)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (UMO1)
Pozn.: (N = 126,4)
Obyvatelé UMO1 vyjadřovali vysokou míru souhlasu (sloučení „určitě ano“ a „ spíše ano“) v odpovědi na otázku, zda chtějí, aby v tržnici bylo možné nakoupit širší sortiment (82,4 %)
C1: Zájem o širší sortiment (%, UMO2)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (UMO2)
Pozn.: (N = 88,8)
Obyvatelé UMO2 vyjadřovali vysokou míru souhlasu (sloučení „určitě ano“ a „ spíše ano“) v odpovědi na otázku, zda chtějí, aby v tržnici bylo možné nakoupit širší sortiment (80,2 %)
C1: Zájem o širší sortiment (%, UMO3)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (UMO3)
Pozn.: (N = 124,8)
Obyvatelé UMO3 vyjadřovali vysokou míru souhlasu (sloučení „určitě ano“ a „ spíše ano“) v odpovědi na otázku, zda chtějí, aby v tržnici bylo možné nakoupit širší sortiment (85,4 %)
C1: Zájem o širší sortiment (%, UMO4)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (UMO4)
Pozn.: (N = 60,0)
Obyvatelé UMO4 vyjadřovali vysokou míru souhlasu (sloučení „určitě ano“ a „ spíše ano“) v odpovědi na otázku, zda chtějí, aby v tržnici bylo možné nakoupit širší sortiment (74,8 %)
C1: Zájem o širší sortiment (%, 18-29)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (18-29)
Pozn.: (N = 68,8)
Pokud sečteme kategorie “určitě ano“ a “spíše ano“ zjistíme, že 76,5 % dotázaných ve věkové kategorii 18-29 let má zájem o širší sortiment
C1: Zájem o širší sortiment (%, 30-44)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (30-44)
Pozn.: (N = 122,9)
Pokud sečteme kategorie “určitě ano“ a “spíše ano“ zjistíme, že 88,4 % dotázaných ve věkové kategorii 30-44 let má zájem o širší sortiment
C1: Zájem o širší sortiment (%, 45-64)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (45-64)
Pozn.: (N = 130,8)
Pokud sečteme kategorie “určitě ano“ a “spíše ano“ zjistíme, že 78,7 % dotázaných ve věkové kategorii 45-64 let má zájem o širší sortiment
C1: Zájem o širší sortiment (%, 65-79)
Zájem o širší sortiment v městské tržnici (65-79)
Pozn.: (N = 77,4)
Pokud sečteme kategorie “určitě ano“ a “spíše ano“ zjistíme, že 80,7 % dotázaných ve věkové kategorii 65-79 let má zájem o širší sortiment
C2-C8: Zboží pro tržnici (%)
Farmářské produkty + další služby/zboží
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 400,0)
Při předpokladu, že by na tržnici kromě českých farmářských potravin byly nabízeny i další možné produkty/služby, dotázaní projevili největší zájem o hotová jídla, nápoje z farmářských produktů (77,0 %) a o rukodělné výroby (61,9 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, Muž)
Farmářské produkty + další služby/zboží (dle pohlaví)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 197,9)
Největší zájem projevili dotázaní muži o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (80,6 %) a o kvalitní farmářské produkty ze zahraničí (59,7 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, Žena)
Farmářské produkty + další služby/zboží (dle pohlaví)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 202,1)
Největší zájem projevili dotázané ženy o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (73,5 %) a o rukodělné výrobky (70,3 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, UMO1)
Farmářské produkty + další služby/zboží (UMO1)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 126,4)
Největší zájem projevili obyvatelé UMO1 o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (75,5 %) a o rukodělné výrobky (69,6 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, UMO2)
Farmářské produkty + další služby/zboží (UMO2)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 88,8)
Největší zájem projevili obyvatelé UMO2 o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (71,7 %), rukodělné výrobky (61,3 %) a o kvalitní farmářské produkty ze zahraničí (61,3 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, UMO3)
Farmářské produkty + další služby/zboží (UMO3)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 124,8)
Největší zájem projevili obyvatelé UMO3 o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (79,6 %) a o rukodělné výrobky (56,3 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, UMO4)
Farmářské produkty + další služby/zboží (UMO4)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 60,0)
Největší zájem projevili obyvatelé z městské části UMO4 o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (82,5 %) a rukodělné výrobky (58,3 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, 18-29)
Farmářské produkty + další služby/zboží (18-29 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 68,8)
Největší zájem projevili dotázaní ve věkové kategorii 18-29 let o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (89,6 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (30-44 let)
Farmářské produkty + další služby/zboží (30-44 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 122,9)
Největší zájem projevili dotázané ve věkové kategorii 30-44 let o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (89,2 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, 45-64)
Farmářské produkty + další služby/zboží (45-64 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 130,8)
Největší zájem projevili dotázaní ve věkové kategorii 45-64 let o hotová jídla a nápoje z farmářských produktů (72,3 %)
C2-C8: Zboží pro tržnici (%, 65-79)
Farmářské produkty + další služby/zboží (65-79 let)
Pozn.: Nejsou uváděny odpovědi neví, které dotvářejí sloupce do 100% (N = 77,4)
Největší zájem projevili dotázané ve věkové kategorii 65-79 let o rukodělné výrobky (66 %)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%)
Okolnosti nákupu
Pozn.: (N=400,0)
Pokud spojíme kategorie „velmi důležité“ a „spíše důležité“ zjistíme, že nejdůležitější roli při nákupu hraje pro dotazované dostupnost veřejnou dopravou (83,9%)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, Muž)
Okolnosti nákupu (dle pohlaví)
Pozn.: (N=197,9)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, Žena)
Okolnosti nákupu (dle pohlaví)
Pozn.: (N=202,1)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že nejdůležitější roli při nákupu hraje pro dotazované muže (80,7%) a ženy (87%) dostupnost veřejnou dopravou
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, UMO1)
Okolnosti nákupu (UMO1)
Pozn.: (N=126,4)
Pro obyvatele UMO1 je nejčastěji uváděnou „velmi důležitou“ okolností nákupu dostupnost veřejnou dopravou (59,8 %)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, UMO2)
Okolnosti nákupu (UMO2)
Pozn.: (N=88,8)
Pro obyvatele UMO2 je nejčastěji uváděnou „velmi důležitou“ okolností nákupu dostupnost veřejnou dopravou (62,3 %)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, UMO3)
Okolnosti nákupu (UMO3)
Pozn.: (N=124,8)
Pro obyvatele UMO3 je nejčastěji uváděnou „velmi důležitou“ okolností nákupu dostupnost veřejnou dopravou (58,3 %)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, UMO4)
Okolnosti nákupu (UMO4)
Pozn.: (N=60,0)
Pro obyvatele UMO4 je nejčastěji uváděnou „velmi důležitou“ okolností nákupu dostupnost veřejnou dopravou (55,3 %)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, 18-29 let)
Okolnosti nákupu (18-29 let)
Pozn.: (N=68,8)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, 30-44 let)
Okolnosti nákupu (30-44 let)
Pozn.: (N=122,9)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané ve věkové kategorii 18-29 let (83,4 %) a ve věku 30-44 let (81,5 %) při nákupu hraje klíčovou roli dostupnost veřejnou dopravou
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, 45-64)
Okolnosti nákupu (45-64)
Pozn.: (N=130,8)
C9-C11: Důležitost okolností nákupu (%, 65-79)
Okolnosti nákupu (65-79)
Pozn.: (N=77,4)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané ve věkové kategorii 45-64 let (81,7 %) a ve věku 65-79 let (91,6 %) při nákupu hraje klíčovou roli dostupnost veřejnou dopravou
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%)
Provozní doba tržnice – preference
Pozn.: (N=400,0)
Pro 52,7 % dotázaných je velmi důležité, aby bylo možné nakoupit každý den
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, Muž)
Provozní doba tržnice – preference (dle pohlaví)
Pozn.: (N=197,9)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, Žena)
Provozní doba tržnice – preference (dle pohlaví)
Pozn.: (N=202,1)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané muže (78,2%) a ženy (81,5%) je nejdůležitější možnost nákupu ve všední den
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, UMO1)
Provozní doba tržnice – preference (UMO1)
Pozn.: (N=126,4)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, UMO2)
Provozní doba tržnice – preference (UMO2)
Pozn.: (N=88,8)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro obyvatele UMO1 (80,4%) a UMO2 (77,3%) je nejdůležitější možností nákup ve všední den
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, UMO3)
Provozní doba tržnice – preference (UMO3)
Pozn.: (N=124,8)
Obyvatelé UMO3 nejčastěji uvedli kategorii „velmi důležité“ pro otevírací dobu až do večera (59,2 %)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, UMO4)
Provozní doba tržnice – preference (UMO4)
Pozn.: (N=60,0)
Obyvatelé UMO4 uvedli kategorii „velmi důležité“ pro možnost nakoupit kterýkoli všední den (61,2 %)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, 18-29 let)
Provozní doba tržnice – preference (18-29 let)
Pozn.: (N=68,8)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané ve věkové kategorii 18-29 let je zásadní dlouhá otevírací doba (79,4%)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, 30-44)
Provozní doba tržnice – preference (30-44)
Pozn.: (N=122,9)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané ve věkové kategorii 30-44 let je zásadní mít možnost nakoupit kterýkoli den (83,2 %)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, 45-64)
Provozní doba tržnice – preference (45-64)
Pozn.: (N=130,8)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané ve věkové kategorii 45-64 let je zásadní mít možnost nakoupit kterýkoli den (83,2 %)
C13-C16: Důležitost provozní doby tržnice (%, 65-79)
Provozní doba tržnice – preference (65-79)
Pozn.: (N= 77,4)
Pokud spojíme kategorie “velmi důležité“ a “spíše důležité“ zjistíme, že pro dotázané ve věkové kategorii 65-79 let je zásadní mít možnost nakoupit kterýkoli den (69,1 %)