301 00 Plzeň
B1: Důvod nenakupování
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin
Pozn.: (N = 215,6)
Nejdůležitějším důvodem k nenakupování farmářských potravin je podle respondentů jejich cena (21,1 %), dále pak (20,8 %) volilo odpověď „jiné“.
Minimální roli jako důvod nenakupování farmářských produktů představuje nabízený sortiment (2 %)
B1: Důvod nenakupování (%, Muž)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (dle pohlaví – Muž)
Pozn.: (N = 126,8)
B1: Důvod k nenakupování (%, Žena)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (dle pohlaví – Žena)
Pozn.: (N = 88,7)
Zatímco u žen je nejdůležitějším důvodem k nenakupování farmářských potravin jejich cena (23 %). U mužů dominuje kategorie „jiný důvod“ (22,9 %)
Pokud porovnáme dotazované muže a ženy zjistíme, že největší rozdíl je v důležitosti nevyhovující provozní doby, která více nevyhovuje ženám (16 %), než mužům (5,1 %)
B1: Důvod nenakupování (%, UMO1)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO1)
Pozn.: (N = 64,4)
Obyvatelé městské části UMO1 uváděli jako nejdůležitější důvodem k nenakupování farmářských potravin jejich cenu (28,8 %)
B1: Důvod nenakupování (%, UMO2)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO2)
Pozn.: (N = 46,9)
Obyvatelé městské části UMO2 uváděli jako nejdůležitější důvod k nenakupování farmářských potravin umístění prodejních míst (23,2 %)
B1: Důvod nenakupování (%, UMO3)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO3)
Pozn.: (N = 73,9)
Obyvatelé městské části UMO3 uváděli jako nejdůležitější důvod k nenakupování farmářských potravin kategorii „jiný důvod“ (26,2 %)
B1: Důvod nenakupování (%, UMO4)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO4)
Pozn.: (N = 30,3)
Obyvatelé městské části UMO4 uváděli jako nejdůležitější důvod k nenakupování farmářských potravin umístění prodejních míst (23,1 %)
B1: Důvod nenakupování (%, 18 – 29 let)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (18-29 let)
Pozn.: (N = 46,8)
Nejčastěji uváděným důvodem pro nenakupování farmářských produktů tvoří ve věkové kategorii 18-29 let kategorie „jiný důvod“ (27,9 %)
B1: Důvod nenakupování (%, 30 – 44 let)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (30-44 let)
Pozn.: (N = 53,3)
Nejčastěji uváděným důvodem pro nenakupování farmářských produktů tvoří ve věkové kategorii 30-44 let rovněž kategorie „jiný důvod“ (23,3 %) a umístění prodejních míst (23,3 %)
B1: Důvod nenakupování (%, 45 – 64 let)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (45-64 let)
Pozn.: (N = 69,0)
V městské části UMO1 bylo 32,4 % dotázaných ve věkové kategorii 45 až 64 let, 31,4 % ve věkové kategorii 30 až 44 let, 18,6 % ve věkové kategorii 65 až 79 let a 17,6 % ve věkové kategorii 18 až 29 let
B1: Důvod nenakupování (%, 65 – 79 let)
Nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (65-79 let)
Pozn.: (N = 46,5)
Nejdůležitějším důvodem pro nenakupování farmářských produktů u dotázaných ve věkové kategorii 65-79 let je cena (29,9 %)
B2: Druhý důvod nenakupování
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin
Pozn.: (N = 147,9)
Druhým nejdůležitějším důvodem nenakupování farmářských potravin, který byl respondenty uváděn, bylo nevyhovující umístění prodejních míst (21,9 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, Muž)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (dle pohlaví)
Pozn.: (N = 83,8)
Druhým nejdůležitější důvodem u mužů je nedůvěra v kvalitu nabízeného sortimentu (20,2 %) a cena zboží (18,2 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, Žena)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (dle pohlaví)
Pozn.: (N = 64,1)
Nejdůležitějším důvodem u žen je umístění prodejních míst (28,1 %) a nedůvěra v kvalitu farmářských produktů (19,4 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, UMO1)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO1)
Pozn.: (N = 44,6)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných obyvateli městské části UMO1 je umístění prodejních míst (33,3 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, UMO2)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO2)
Pozn.: (N = 28,5)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných obyvateli městské části UMO2 je také umístění prodejních míst (17,6 %) a cena produktů (17,6 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, UMO3)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO3)
Pozn.: (N = 50,9)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných obyvateli městské části UMO3 je cena (26,2 %) a nedůvěra v kvalitu produktů (26,2 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, UMO4)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (UMO4)
Pozn.: (N = 23,9)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných obyvateli městské části UMO4 je umístění prodejních míst (26,8 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, 18 – 29 let)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (18 – 29 let)
Pozn.: (N = 28,4)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných ve věkové kategorii 18-29 let je umístění prodejních míst (29,3 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, 30 – 44 let)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (30 – 44 let)
Pozn.: (N = 30,8)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných ve věkové kategorii 30-44 let je nevyhovující prodejní doba (25,8 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, 45 – 64 let)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (45 – 64 let)
Pozn.: (N = 55,3)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných ve věkové kategorii 45-64 let je nedůvěra v jejich kvalitu (31,9 %)
B2: Druhý důvod nenakupování (%, 65 – 79 let)
2. nejdůležitější důvod nenakupování farmářských potravin (65 – 79 let)
Pozn.: (N = 33,4)
Druhým nejdůležitější důvodem pro nenakupovaní farmářských produktů uváděných 65-79 let je umístění prodejních míst (25,6%)
B3: Měsíční útrata za potraviny
Částka utracená za potraviny
Pozn.: (N = 215,6)
Nejvíce dotazovaných (39,4 %) uvedlo, že utratí měsíčně za potraviny v intervalu 2 501-7 500 Kč
3% dotazovaných utratí měsíčně za potraviny nad 10 000 Kč
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, Muž)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – Muž)
Pozn.: (N = 126,8)
Muži nejčastěji uváděli, že za potraviny utratí měsíčně 2 501-5 000 Kč (41 %)
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, Žena)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – Žena)
Pozn.: (N = 88,7)
Ženy nejčastěji uváděly, že za potraviny utratí měsíčně 2 501-5 000 Kč (37 %)
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO1)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – UMO1)
Pozn.: (N = 64,4)
Obyvatelé městské části UMO1 uváděli, že za potraviny nejčastěji utratí měsíčně v intervalu 2 501-5 000 Kč (48,1 %)
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO2)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – UMO2)
Pozn.: (N = 46,9)
Obyvatelé městské části UMO2 uváděli, že za potraviny nejčastěji utratí měsíčně v intervalu 2 501-5 000 Kč (32,1 %)
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO3)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – UMO3)
Pozn.: (N = 73,9)
Obyvatelé městské části UMO3 uváděli, že za potraviny jejich domácnosti nejčastěji utratí měsíčně v intervalu 2 501-5 000 Kč (32,8 %)
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, UMO4)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – UMO4)
Pozn.: (N = 30,3)
Obyvatelé městské části UMO4 uváděli, že za potraviny jejich domácnosti nejčastěji utratí měsíčně v intervalu 2 501-5 000 Kč (48,1 %)
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, 18 – 29 let)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – 18 – 29 let)
Pozn.: (N = 46,8)
Více jak polovina dotázaných ve věkové kategorii 18-29 let (58,7 %) utratí měsíčně za potraviny do 5 000 Kč
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, 30 – 44 let)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – 30 – 44 let)
Pozn.: (N = 53,3)
Více jak polovina dotázaných ve věkové kategorii 30-44 let (54,8 %) utratí měsíčně za potraviny do 5 000 Kč
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, 45 – 64 let)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – 45 – 64 let)
Pozn.: (N = 69,0)
44 % dotázaných ve věkové kategorii 45-64 let utratí za potraviny měsíčně za potraviny do 5 000 Kč
B3: Měsíční útrata za potraviny (%, 65 – 79 let)
Částka utracená za potraviny (dle pohlaví – 65 – 79 let)
Pozn.: (N = 46,5)
76,6% dotázaných ve věkové kategorii 65-79 let utratí za potraviny měsíčně do 5 000 Kč