301 00 Plzeň
G51. Přehled modelů latentních tříd a jejich statistik vhodnosti
Subjekty typu byznys, N=209 (Dotázáno 243, bez odpovědí na některou z proměnných 34)
BIC
entropyR2
Počet tříd
Zvýrazněná hodnota označuje preferovaný model
Podle kritéria BIC vychází nejlépe modely se dvěma a třemi třídami. Model se třemi třídami má mnohem výhodnější hodnotu kritéria entropy R2. Proto dáváme přednost modelu se třemi třídami. Následující grafy ukazují vztah výsledných tříd ke vstupním proměnným modelu, které nám umožňují porozumět významu jednotlivých tříd a pojmenovat je.
G52. Jaká část ze všech Vašich zaměstnanců jsou kreativní specialisté?
Subjekty typu byznys podle typu kreativity
G53. Kolik pozic kreativní specialisty jste vytvořili v posledních 3 letech?
Subjekty typu byznys podle typu kreativity
G54. Jaké procento kreativních prací, které jsou realizovaný při vzniku vašeho výrobku/služby, je zajištěno externě jako subdodávka?
Subjekty typu byznys podle typu kreativity
G55. Podíl kreativní práce realizovaný v PK, včetně subdodávek z PK
Subjekty typu byznys podle typu kreativity
G56. Co je převažující náplní Vaší činnosti?
Subjekty typu byznys podle typu kreativity
Modely latentních tříd – neziskové subjekty
G57. Přehled modelů latentních tříd a jejich statistik vhodnosti
Subjekty typu byznys, N=148 (Dotázáno 167, bez odpovědí na některou z proměnných 19)
BIC
entropyR2
Počet tříd
Zvýrazněná hodnota označuje preferovaný model
Podle BIC vychází nejlépe model se dvěma třídami. Ten má zároveň velmi vysokou hodnotu entropy R2. Proto dáváme přednost modelu se 2 třídami. Následující grafy ukazují, že tyto dvě třídy jsou svým obsahem velmi podobné třídám v ziskovém sektoru nazvaným Koordinátoři a Kreativní jádra. Proto tyto názvy používáme i v neziskovém segmentu.
G58. Jaká část ze všech Vašich zaměstnanců jsou kreativní specialisté?
Neziskové subjekty podle typu kreativity
G59. Kolik pozic kreativní specialisty jste vytvořili v posledních 3 letech?
Neziskové subjekty podle typu kreativity
G60. Jaké procento kreativních prací, které jsou realizovaný při vzniku vašeho výrobku/služby, je zajištěno externě jako subdodávka?
Neziskové subjekty podle typu kreativity
G61. Podíl kreativní práce realizovaný v PK, včetně subdodávek z PK
Neziskové subjekty podle typu kreativity
Literatura
Vermunt, J.K., and Magidson, J. (2002) Latent class cluster analysis. J. Hagenaars and A. McCutcheon (eds.). Applied latent class analysis (pp. 89-106). Cambridge University Press. https://www.cambridge.org/core/books/abs/applied-latent-class-analysis/latent-class-cluster-analysis/8E8DEA91530F92525EAEDED4B3B8DF0F
Volné odpovědi na otázky s možností ‘JINÉ, VYPIŠTE’
Obor činnosti
V jakém oboru Vaše firma podniká? Volné odpovědi v kategorii ‚JINÉ‘ (Subjekty typu byznys) |
odkazu sv. Jana Nepomuckého |
Společenský tanec |
3D grafika a animace |
Audio |
Restaurování kulturních památek |
řemeslo |
zábavní park |
Výroba lidových hudebních nástrojů |
pořádání eventů |
Technické zajištění akcí |
Vyrábím výrobky, prodávám je a také se věnuji konzervaci a restaurování uměleckých předmětů |
kultura |
cestovní ruch |
Ladění a opravy klavírů |
Restaurování památek |
výstavy, orientační systémy |
live streaming, videokonference |
Restaurování |
dřevostavby |
Restaurování |
Projekce staveb |
Udržitelná floristika, aranžování květin, svatby, eventy, workshopy pro dospělé i děti, floristické kroužky a akce pro školy a školky. |
Investice realizované v posledních 3 letech (jen byznys)
Jaký typ investic do rozvoje Vašeho podniku jste v největší míře realizovali v posledních 3 letech? Volné odpovědi v kategorii ‚JINÉ‘ (Subjekty typu byznys) |
Zdraj tepla |
Žádné |
Veletrhy |
Vlastní vzdělávání |
Žádné |
Nákup pomůcek pro restaurování |
Vlastní invenci |
Investuji pouze do materiálu |
Cd |
Vlastní vzdělávání |
Výrvarný materiál |
Další podpůrné nástroje, které by využili (jen neziskové subjekty)
Jaké doplnění, rozšíření či zaměření programů Plzeňského kraje byste uvítali? Volné odpovědi v kategorii ‚JINÉ‘ (Neziskové subjekty) |
Jako po plzeňského kraje nemůžeme čerpat z těchto programů. |
Obě možnosti – investiční dotace na pořízení vybavení souvisejícího s hlavní činností, neinvestiční dotace na hlavní činnost (nikoli na konkrétní akce, ale na provoz) |
Jako po kraje nevyužíváme dotace pk |
Podpora medialni sbirek podpora skolenim ci bezplatnym pronajmem mista k provozu |
No, na kulturu je čím dál méně peněz. Nebo ne? |
Investiční dotace na novou budovu zuš. |
Kulturní památky |
Programy více cílené na potřeby zušek |
Víceleté |
Uvítali bychm možnost čerpat dotace pk i jako zřizovaná organizace. |
Na uměleckých školách chybí dotace, které by zmodernizovali výuku : interaktivní tabule, ipady, notebooky a další. |
Jakožto p.o. kraje nejsme způsobilý žadatel |
Nevinvestiční dotace na kulturní akce, kde sami vystupujeme a spolupracující subjekty nejsou z plzeňského kraje |
Dotace na revitalizaci okolí |
Vznik umělecké akademie plzeňského kraje |
Podporu ke kreativnímu rozvoji a činnosti |