Hlavním cílem projektu je zvýšení připravenosti absolventů profesních terciárních oborů na – díky fenoménu 4.0 – překotně se měnící požadavky společnosti a trhu práce v jejich konkrétním oboru (FST, FPE, FZS), formou návrhu inovací jejich studijních programů.
Výzkum má za cíl i zaměření se zejména na problematiku transversálních dovedností a interdisciplinárního porozumění jednotlivým oblastem, které v měnící se moderní “společnosti 4.0” nabývají silně na významu. Potřeba změny myšlení u všech účastníků vzdělávacího procesu (škola, zaměstnavatel, student a další relevantní stakeholdeři), reprezentovaná např. potřebou společného nastavování metod a výstupů z učení, je pak nezbytnou součástí cesty k úspěchu absolventa profesního terciárního oboru ve Společnosti 4.0.
Poskytovatelem je TAČR a jedná se o projekt v rámci programu ÉTA – TL01000081
Hlavní řešitelé sběru dat a analýz
Jak jsme si vedli?
581
Maturantů SŠ
326
Studentů ZČU
105
Učitelů
13
Počet tatazelů